neeltjeatsea.reismee.nl

Uitwisseling met het IES Alcalde Bernabéc Rodríguez in Santa Cruz

We kwamen binnen in de school waar we enthousiast werden begroet met kussen door een paar meisjes. Het viel meteen op hoe licht de school was, eigenlijk was alles buiten behalve de lokalen en overal stonden palmbomen. Tijdens de rondleiding werden we aan alle kanten aangestaard door de leerlingen van de school. Ze hadden sportactiviteiten voor ons georganiseerd maar ik heb eigenlijk meer gepraat dan gesport. Toen ze op de Regina Maris kwamen begonnen we met speed daten, heel leuk om zo iedereen te spreken. Ik heb nog Spaans geprobeerd te praten maar meestal praatten we toch Engels. Hierna begonnen de activiteiten op het schip. Ik had keukendienst en er kwamen steeds 3 mensen helpen met het koken. We moesten een barbecue organiseren voor 160 personen dus we waren heel blij met de hulp. Niet alle leerlingen vonden het leuk om te helpen maar ze hoefden maar een kwartiertje. Ik vond het heel leuk om te doen, je kon tijdens het koken weer veel met ze praten, maar het was toch wel stress om alles op tijd af te krijgen. Maar het was gelukt en volgens mij vond iedereen het lekker! Na het eten wilden anderen gelukkig de keukendienst overnemen dus toen heb ik ook nog kunnen praten met iedereen. Ik heb wel wat nummers uitgewisseld maar ik weet niet of ik echt contact ga houden. Vermoeiende maar hele leuke dag!

Reacties

Reacties

Thieu en Sandra

Hoi Neeltje,

Een geweldig avontuur! Geniet ervan! We lezen met veel plezier alle verslagen.

Thieu en Sandra

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!